.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش25 درصدي كرايه تاكسي در ساري

رئيس سازمان تاكسيراني شهرستان ساري گفت: نرخ كرايه‌هاي تاكسي درون شهري مسيرهاي پرترافيك شهرستان ساري 25 درصد افزايش يافته است.


به گزارش شمال نیوز ،احمد گوران امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري اظهار داشت: به دليل پرترافيك بودن برخي از مسيرها و عدم رغبت بعضي از رانندگان، اين افزايش اعمال شده است.
وي با اشاره به اينكه اين افزايش با مصوبه شواري شهر، فرمانداري و استانداري اعمال شده است، تصريح كرد: نرخ كرايه‌هاي مسر پرترافيك شهرستان ساري از صد تومان به 125 تومان افزايش يافته است.
رئيس سازمان تاكسيراني شهرستان ساري ادامه داد: مسير ميدان ساعت به هولا، ميدان ساعت به انتهاي دخانيات، ساعت به كوي آزادي، ميدان امام به پليس راه قديم و راهبند به ميدان امام جزو مسيرهايي هستند كه افزايش نرخ براي آنها در نظر گرفته شده است.
وي با اشاره به بكارگيري خودروهاي ون در مسيرهاي درون شهري ساري بيان داشت: افرايش 76 دستگاه ون با استقبال عمومي مردم مواجه شده و در كاهش ترافيك‌هاي درون شهري موثر بوده است.
گوران وضعيت تاكسي‌ها در شهر ساري را نابسامان عنوان و تصريح كرد: به دليل دوگانه سوز بودن بعضي از تاكسي‌ها و با سقف شش ليتر بنزين در روز و كمبود جايگاه‌ها در بعضي موارد، نابساماني‌هايي ايجاد شده است.
وي گفت: براي كمبود جايگاه‌ها و مشكل سوخت مكاتباتي را با مسئولان استان و وزارت كشور داشته‌ايم و سوخت موقت را در اختيار خودروها در نظر گرفته‌ايم.
رئيس تاكسيراني شهرستان ساري افزود: سازمان تاكسيراني مجهز به سيستم رايانه‌اي است و مي‌توانيم بلافاصله آمارگيري به روز را براي مسئولان و شهروندان اعلام كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.693 seconds.